Hoe geef ik mijn schadegeval aan?
Laatste update: 8-03-2023
Er zijn wanneer u ons het meeste nodig hebt. Als makelaar nemen we die rol ter harte. Telefonisch of online: vertel ons van welke schade u het slachtoffer bent en we verdedigen uw belangen voor een maximale tegemoetkoming en snelle compensatie.
Telefonisch
Bel uw vaste schadebeheerder en hij of zij staat u persoonlijk bij voor een vlot dossier met dito afhandeling. Ook voor dringende bijstand staan we graag voor u klaar.
- Tijdens de kantooruren: +32 9 376 14 05
- Dringende bijstand buiten de kantooruren: +32 499 52 47 00
Stormschade?
Om u snel van dienst te kunnen zijn vragen wij u het aangifteformulier in te vullen en het document samen met enkele foto’s en het bestek door te sturen naar schade@huysman.be. Na ontvangst doen wij het nodige voor de opening van uw dossier bij de maatschappij.
Digitaal aanrijdingsformulier
Een aanrijding met de wagen? Via de Crashform app vult u snel alle nodige gegevens in. Met de elektronische aangifte wint u tijd én bent u zeker dat elk belangrijk detail ingevuld is. Zo kan uw schadebeheerder meteen aan de slag.
Via QR-code vult u automatisch de gegevens van de tegenpartij in. Met de gebruiksvriendelijke applicatie voor smartphones neemt u ter plaatse foto’s voor een compleet dossier.
Algemene tips
Bezorg uw Huysman-contactpersoon zo snel mogelijk alle beschikbare informatie.
- Vul uw schadeaangifte zo volledig mogelijk in
- Neem en bewaar foto’s of bewijsstukken van de schade
- Bezorg bij lichamelijke schade een kopie van alle medische attesten en rekeningen
- Bezorg een kopie van politievaststellingen of dagvaardingen (indien beschikbaar)